marți, 16 februarie 2010

Bijuterii din pietre semipretioase

Sunt foarte frumoase insa trebuie sa ma despart de ele :(




Bratara realizata din margele colorate si elemente de argint tibetan, sustinuta pe sarma argintata.Pretul acestui produs este de 7,5 RON.

Bratara realizata din jade rosu (sau verde) si elemente de argint tibetan, sustinuta pe sarma argintata. Pretul acestui produs este de 7,5 RON.

Bratara realizata din elemente de argint tibetan si margele de culoare verde, sustinuta pe sarma argintata. Pretul acestui produs este de 5 RON.

Bratara realizata din elemente din argint tibetan si coral rosu, sustinuta pe sarma argintata. Pretul acestui produs este de 7,5 RON.

Cercei din jade si elemente din argint tibetan. Pretul produsului este de 5 RON.

Cercei din jade albastru si elemente din argint tibetan. Pretul produsului este de 5 RON.

4 comentarii:

  1. hey! mai sunt valabile? le-as cam vrea eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Sunt si eu interesata de bratara realizata din margele colorate si de cea cu coral rosu. Daca mai sunt de vanzare scrie-mi pe adresa andreea.rosh@yahoo.com. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut, scuze de intarziere am avut o perioada foarte incarcata si nu am mai dat nici un semn de viata :(. Bratara realizata din margele colorate nu o mai am in schimb pe cea cu coral rosu da.

    O sa fac un mic update cu ce mai am in momentul de fata.

    RăspundețiȘtergere